Cât contează hârtia la evenimentul tău!
Când vine vorba să organizăm un eveniment acesta poate fi un mare stres pentru cei implicați. Totuși, din 2014 Adriana Tincu îi scutește pe mulți de acest stres. Ea este persoana de care sigur vei avea nevoie când te decizi să te căsătorești, să faci botezul copilului tău sau când ai un eveniment special în viața ta și vrei să îl transformi în ceva deosebit. De ce? Pentru că Adriana te poate sfătui și îți poate creea invitațiile, cadourile sau orice accesoriu pentru evenimentul tău. Bineînțeles totul în trend cu ultimele cerințe și cu materiale de calitate superioară. Haideți să vedem azi ce sfaturi le dă ea celor care vor să facă din evenimentul lor viitor ceva de pomină.
” Îmi place să lucrez cu hârtia și să creez modele diverse, pot să zic că îmi place mirosul de hârtie și când se naște ceva din pasiune nu poate să iasă decât foarte bine. Asta îmi place să fac și o fac încă din 2004 cand eram doar angajat. Am terminat Colegiul Universitar „Al. I. Cuza” Iași, specializarea Birotică și am făcut asta pentru că mi-a plăcut, astfel m-am decis să lucrez inițial la o firmă apoi să îmi deschid propria afacere pentru ca să pot pune în valoare cunoștințele și ideile mele” spune Adriana.
Afacerea o face împreună cu familia și este implicată și fiica ei, Iulia, elevă la Colegiul Național Doamna Stanca, care o ajută cu modelele și desenele pentru invitații, pungi de nuntă, felicitări și idei din ce în ce mai inovative și noi. Se poate spune ca mizează pe tinerețea ei și gustul fin pentru frumos. Tot Adriana spune că în acest an și în 2017 în aceasta industrie se vor folosi ca trend culori pastel, cartoane speciale, imprimeuri de tot felul și nu în ultimul rând accesorii. Chiar dacă anii trec, unele modele rămân tot timpul la modă și căutate. Stilul Vintage este unul care nu iese din cataloagele designeri-lor și unul care poate fi combinat în armonie cu arta modernă.
„Atunci când îți alegi invitația pentru orice fel de eveniment trebuie să știi că nu ai niciodată a doua șansă să faci prima impresie. Invitația este primul contact pe care îl au invitații cu evenimentul tău, este prima șansă de a face cunoscut stilul nunții (evenimentului) și de asemenea oferă invitaților toate detaliile necesare și va face aluzie la formalitățile nunții. De aceea după ce ai, data, locația, etc, trebuie să-ți definești stilul. Adică dacă stilul evenimentului (nuntii) este elegant, clasic, rustic, modern, etc. Invitațiile trebuie să fie în ton cu stilul. Apoi trebuie ales textul. Și aici la fel trebuie să alegi un stil tradițional, modern, haios și așa mai departe. Invitația nu trebuie încărcată cu mult text. Textul trebuie să fie lizibil și să conțină toate informațiile (data, ora, locația). Este important să conțină și date de confirmare. Apoi, atunci când primesc o mostră a invitației să verifice foarte bine detaliile din nou, data, ora, ortografia, diacriticele, numele și numerele de telefon. În funcție de eveniment, dacă este vorba de invitații de nuntă este bine ca invitațiile să fie comandate cu cel puțin 3 luni înainte de data evenimentului și să comande cu 10-20 de invitații în plus. De asemenea pentru ca papetaria de eveniment să aibă un aspect coerent ar fi bine ca meniurile, numerele de masă, etichetele, pungile cadou să aiba același motiv ca cel de pe invitație” a mai adaugat Adriana.
Pe Adriana o puteti găsi pe facebook pe pagina Invitaţii şi accesorii nuntă Lola&July și pe website-ul ei unde puteți vedea toate invitațiile de nuntă, accesoriile de nuntă, invitații de botez, carduri de masă, meniuri de nuntă www.lola-weddings.com .